Audi palielinās klāsta elektrifikācijas tempu
Audi ir nopietni neizpratnē par sava modeļu klāsta elektrifikācijas problēmu. Diemžēl, neskatoties uz e-tron un dažu citu uzņēmuma elektrisko transportlīdzekļu panākumiem, pāreja no degšanas uz elektrību ir bijusi ārkārtīgi lēna. Šajā sakarā koncerna vadība nolēma palielināt elektrifikācijas tempus un nosauca jaunu benzīna un dīzeļdzinēju noraidīšanas datumu - 2033.gadu.
Lai īstenotu tik apjomīgu pāreju, būs jāpāraprīko esošās ražošanas līnijas, kā arī jātērē nauda personāla pārkvalifikācijai. Visa šī lieta tiek lēsta 37 miljardu eiro apmērā, no kuriem 18 ir gatavi piešķirt tuvāko pāris gadu laikā.
Tādējādi līdz 2030. gadam Audi ik gadu saražos aptuveni trīs miljonus elektrisko transportlīdzekļu. Taču tam būs jāattīsta uzlādes staciju tīkls, kura būvniecībā arī sāk aktīvi ieguldīt naudu. Turklāt uzņēmums iecerējis izpirkt dažus ražotāju akumulatorus, kas lieti noderēs visa projekta realizācijas gaitā.
Kopumā Audi vadības ziņas vieš optimismu un cerību uz gaišu uzņēmuma nākotni. Galu galā uzņēmums cenšas iet līdzi laikam, kas ir ļoti uzteicami.
Lai īstenotu tik apjomīgu pāreju, būs jāpāraprīko esošās ražošanas līnijas, kā arī jātērē nauda personāla pārkvalifikācijai. Visa šī lieta tiek lēsta 37 miljardu eiro apmērā, no kuriem 18 ir gatavi piešķirt tuvāko pāris gadu laikā.
Tādējādi līdz 2030. gadam Audi ik gadu saražos aptuveni trīs miljonus elektrisko transportlīdzekļu. Taču tam būs jāattīsta uzlādes staciju tīkls, kura būvniecībā arī sāk aktīvi ieguldīt naudu. Turklāt uzņēmums iecerējis izpirkt dažus ražotāju akumulatorus, kas lieti noderēs visa projekta realizācijas gaitā.
Kopumā Audi vadības ziņas vieš optimismu un cerību uz gaišu uzņēmuma nākotni. Galu galā uzņēmums cenšas iet līdzi laikam, kas ir ļoti uzteicami.
Līdzīgas ziņas:
Pagaidām komentāru nav. Jūs varat būt pirmais!
Popular
Login
Last
More
Авторизация
Pievieno komentāru!