Audi RS6 Johann Abt Signature būs ierobežots izdevums
Audi RS6 Johann Abt Signature no ABT Sportsline tiks izlaists ierobežotā izdevumā. Automašīna pārdošanā parādīsies nelielā, tikai 64 eksemplāru sērijā, ko attaisno paša tūninga apjoms. Vairāk par projektu varat uzzināt no šīm ziņām.
Par projekta pamatu tika izvēlēts Audi RS6, kas tika palielināts līdz 740 ZS. un 920 ņūtonmetru griezes moments. Rezultātā jaudas pieaugums sastādīja labus 25 procentus, ar ko ne katrs tūninga projekts var lepoties. Tajā pašā laikā maksimālā jauda ir pieejama jau pie 4000 apgr./min.
Papildus dzinējam modelim tika nomainīta transmisija, bremžu sistēma un piekare. Visas iepriekš minētās sistēmas tika izstrādātas gandrīz no nulles, kas iedveš cieņu pret ABT Sportsline studijas dizaineriem. Turklāt modeļa izskats ir ievērojami pievilkts, kā rezultātā pircēji saņems sportiskāko izskatu ar saistītu aksesuāru gūzmu.
Pēc provizoriskiem aprēķiniem modeļa izmaksām vajadzētu būt aptuveni 300 tūkstošiem eiro, taču oficiālu datu par šo lietu nav. Tāpat kļuva zināms, ka priekšpasūtīšanas nebūs, jo šajā gadījumā preses relīzes stadijā būtu izpārdota visa 64 automašīnu tirāža.
Par projekta pamatu tika izvēlēts Audi RS6, kas tika palielināts līdz 740 ZS. un 920 ņūtonmetru griezes moments. Rezultātā jaudas pieaugums sastādīja labus 25 procentus, ar ko ne katrs tūninga projekts var lepoties. Tajā pašā laikā maksimālā jauda ir pieejama jau pie 4000 apgr./min.
Papildus dzinējam modelim tika nomainīta transmisija, bremžu sistēma un piekare. Visas iepriekš minētās sistēmas tika izstrādātas gandrīz no nulles, kas iedveš cieņu pret ABT Sportsline studijas dizaineriem. Turklāt modeļa izskats ir ievērojami pievilkts, kā rezultātā pircēji saņems sportiskāko izskatu ar saistītu aksesuāru gūzmu.
Pēc provizoriskiem aprēķiniem modeļa izmaksām vajadzētu būt aptuveni 300 tūkstošiem eiro, taču oficiālu datu par šo lietu nav. Tāpat kļuva zināms, ka priekšpasūtīšanas nebūs, jo šajā gadījumā preses relīzes stadijā būtu izpārdota visa 64 automašīnu tirāža.
Līdzīgas ziņas:
Pagaidām komentāru nav. Jūs varat būt pirmais!
Popular
Login
Last
More
Авторизация
Pievieno komentāru!